Każdy jest innym i nikt sobą samym.


17 Por. H. Berkeley, Marketing internetowy w małej firmie, Gliwice 2005, s.84.
Copyright by Złote Myśli & Wojciech Gustowski
E-SPOŁECZNOŚĆ - darmowy fragment - kliknij po więcej
● str. 35
Wojciech Gustowski
Podobne badania przeprowadzone przez Media Metrix wykazały, że
40% użytkowników sieci odpowiada za 85% wszystkich odsłon18.
Nasuwa się prosta implikacja – im lepiej dana osoba zna witrynę,
tym lepiej zna również reklamodawców, a kto może znać lepiej swoją
witrynę niż członek jej społeczności?
Kończąc rozdział na temat korzyści płynących z istnienia e-
społeczności warto nadmienić, że „posiadanie” społeczności to
również wymierna korzyść finansowa. Należy pamiętać, że wartością
są nie tylko sami ludzie tworzący e-społeczność, lecz również to, co
wytwarzają, czyli tysiące pytań i odpowiedzi, masę informacji
składających się na swoiste kompendium wiedzy, które przyciąga
nowych i utrzymuje stałych użytkowników. Dlatego też rozbudowane
społeczności internetowe potrafią bardzo podnieść cenę serwisu
w przypadku jego sprzedaży.
18 Ibidem, s. 84.
Copyright by Złote Myśli & Wojciech Gustowski
E-SPOŁECZNOŚĆ - darmowy fragment - kliknij po więcej
● str. 36
Wojciech Gustowski
Jak skorzystać z wiedzy zawartej w pełnej
wersji ebooka?
Więcej informacji na temat budowania i wykorzystywania
e-społeczności znajdziesz w pełnej wersji ebooka.
Zapoznaj się z opisem na stronie:
http://e-spolecznosc.zlotemysli.pl
Jak budować i wykorzystywać społeczności
internetowe w nowoczesnych działaniach
e-marketingowych
Copyright by Złote Myśli & Wojciech Gustowski
POLECAMY TAKŻE PORADNIKI:
Marketing internetowy w praktyce – Angus Mcleod
Dowiedz się krok po kroku,
jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.
Jeśli myślisz poważnie o biznesie internetowym i chcesz się
dowiedzieć czym jest marketing internetowy od praktyka,
na pewno poważnie zastanowisz się nad inwestycją
w ebooka "Marketing internetowy w praktyce".
Więcej o tym poradniku przeczytasz na stronie:
h
ttp://marketing-internetowy.zlotemysli.pl
"Świat jest podzielony w stosunku 80/20, także w dziedzinie marketingu i jego
skuteczności. Jeśli chcesz należeć do 20% osiągających sukces, to ta publikacja jest
dla ciebie lekturą obowiązkową."
Krzysztof Abramek
Blogi od A do Sławy i pieniędzy – Angus Mcleod
Stwórz swoje własne blogowe imperium!
Szukasz sposobu na internetowy biznes, który
PRZYCIĄGNIE tysiące klientów pragnących usłyszeć, co
masz im do powiedzenia?
Publikuj własnego bloga, który będzie codziennie
odwiedzany przez tysiące ludzi, pragnących usłyszeć, co
masz do powiedzenia i kupić, co masz do sprzedania!
Więcej o tym poradniku przeczytasz na stronie:
http://blogi.zlotemysli.pl
"Dzięki uruchomieniu blogu, pisaniu w nim, zdobywam większe zaufanie
potencjalnych klientów. Inwestycja w tego ebooka zwróciła mi się już
trzykrotnie, w zaledwie 2 tygodnie :)"
Piotr Majewski informatyk
Zobacz pełen katalog naszych praktycznych poradników
na stronie www.zlotemysli.pl

Document Outline Wstęp I Czym są społeczności internetowe? III Korzyści płynące z istnienia e-społeczności 1 Firma Pepsi wykorzystująca serwis YouTube 2 Przykład wykorzystania serwisu YouTube przez sztab wyborczy 3 Wykorzystanie serwisu GoldenLine przez bank internetowy mBank 4 Serwis iThink i możliwości jego wykorzystania 5 Serwis biblioNETka 6 Wykupienie reklamy na stronie społeczności internetowej Jak skorzystać z wiedzy zawartej w pełnej wersji ebooka?