A oto
cała informacja prasowa:
Nowy artykuł z Awareness News Service
Contact: Joe Vitale
Telefon: 512-847-3414
Do natychmiastowego opublikowania
Nowe sposoby robienia mebli – i innych rzeczy – z odpadków
(Silsbee, Texas. 1 września, 1995)
Czy widziałeś te drewniane palety poskładane na tyłach wielu biznesów?
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Joe Vitale
HIPNOTYCZNY MARKETING - darmowy fragment - kliknij po więcej
● str. 15
Dr Joe Vitale
Według „Zabawne projekty z drewnianych palet” (14.95 dol. z przesyłką,
z Applecart Press, PO Box 612, Silsbee, TX 77656) , 115 stronicowej,
w pełni ilustrowanej, nowej książki autorstwa Dona i Peggy Crissey
z Silsbee w Teksasie, możesz zabrać sobie takie palety zwykle za darmo
i zamienić je w setki prostych, praktycznych i zabawnych projektów dla
domu, takich jak łóżka, krzesła, płoty, doniczki, zabawki, schody i stoły, że
wymienię tylko kilka ich zastosowań.
„Ponad 460 milionów palet jest produkowanych co roku w naszym kraju.”
- mówi Don Crissey, inżynier z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem
w recyclingu wszystkiego, od rządowych nadwyżek farby, po oceaniczne
kontenery ładunkowe. Crissey dodaje, że 53% z tych palet jest użytych
tylko raz i są one od razu wyrzucane.
„Ludzie nie zdają sobie sprawy, że połowa drogiej wycinki wysokiej jakości
drewna służy właśnie produkcji tych palet.” - wyjaśnia Crissey. „To znaczy,
że jest w nich dobre, drogie drewno – drewno, które możesz wykorzystać,
aby zrobić piękne meble.”
Według Dona i jego żony Peggy, byłych specjalistów od organizacji wystaw
w sklepach obuwniczych, pojedyncza paleta może zmieścić się
w bagażniku większości samochodów i każda paleta może być użyta
w jednym z ponad stu prostych, zabawnych i praktycznych projektów
domowych typu „zrób to sam”.
„Spędziliśmy trzy lata gromadząc palety i używając ich drewna.” - mówi
Don Crissey. „Zrobiłem wszystko, co opisaliśmy w książce, od ławek, przez
łóżka, aż do szafek nocnych”. Na naszym trawniku są doniczki, ścieżki
i krzesła, i nikt nigdy nie zauważa, że są one zrobione z palet!”
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Joe Vitale
HIPNOTYCZNY MARKETING - darmowy fragment - kliknij po więcej
● str. 16
Dr Joe Vitale
„Poza przyjemnością płynącą z robienia tych projektów,” - dodaje Peggy
Crissey - ”wspaniale czuję się ze świadomością, że jestem przyjazna
planecie.”
Aby otrzymać darmową próbkę porad odnośnie robienia jednego projektu
z palety, wyślij zaadresowaną zwrotnie kopertę ze znaczkiem do Dona
i Peggy Crissey - Applecart Press, PO Box 612, Silsbee, TX 77656.
Aby zamówić nową książkę „Zabawne projekty z drewnianych palet”
napisaną przez Dona i Peggy Crissey, wyślij czek albo przekaz pocztowy na
kwotę 14,95 dol. (z przesyłką) na adres: Applecart Press, PO Box 612,
Silsbee, TX 77656.
-- KONIEC --
Sekretna wskazówka
Zauważ, że w informacji prasowej wspomniałem, że ludzie mogą uzyskać
darmowe wiadomości. W taki sposób tworzę tak zwaną bezpośrednią
reakcję.
Ty skupisz się na kierowaniu ludzi na swoją stronę internetową. Możesz
napisać w swojej informacji, że więcej wiadomości znajdą na Twojej
stronie internetowej. To jest ekwiwalentem tego wysyłania zapytania
o więcej informacji.
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Joe Vitale
HIPNOTYCZNY MARKETING - darmowy fragment - kliknij po więcej
● str. 17
Dr Joe Vitale
Inny przykład
Innym razem, autorka książki o nadużyciach prawników zadzwoniła do
mnie, by o niej porozmawiać. Spodobała mi się (i ona, i książka), ale
musiałem poszukać sposobu, by wytworzyć historię, do której
dołączyłbym książkę. Po kilku dniach, wymyśliłem następujący nagłówek:
Żona, matka, bizneswoman
Pozywa swojego prawnika – i wygrywa!
Zdradza sekrety chronienia się przed nadużyciami prawników w swojej
nowej książce
Lubię ten nagłówek, bo streszcza całą informację prasową w zaledwie
kilku linijkach. „Żona, matka, bizneswoman” sugeruje, że to nie zwykła
sytuacja, ta kobieta nie jest tylko gospodynią domową, a ma kilka ról
życiowych. „Pozywa swojego prawnika” - to przykuwa uwagę. „i wygrywa!”
- to właśnie pointa.
Mój podtytuł, albo nagłówek pod nagłówkiem, jest próbą zbudowania
jeszcze większego entuzjazmu czytelnika, który będzie czytał tę
informację.
Moim następnym wyzwaniem było wymyślenie wspaniałej pierwszej
linijki. Przeczytałem stos materiałów przesłanych mi przez autorkę
i wymyśliłem linijkę, obok której trudno przejść obojętnie. Napisałem:
„Janice Tucker Hedlund zastanawia się, dlaczego sądy są zamykane na
noc i prawnicy muszą iść do domu.”
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Joe Vitale
HIPNOTYCZNY MARKETING - darmowy fragment - kliknij po więcej
● str. 18
Dr Joe Vitale
Potem kontynuowałem jej historię i włączyłem w to książkę. Znowu – nie
skupiałem się na książce. Skupiłem się na historii i wrzuciłem trochę
cytatów z książki. To było mniej reklamowe podejście do przyciągania
uwagi redaktora. Ponieważ wielu redaktorów narzeka, że informacje
prasowe są zbyt często lekko zamaskowanymi reklamami, chciałem, żeby
moja informacja wyglądała jak wiadomość i rzeczywiście była
wiadomością.
A oto i cała informacja prasowa:
---
Wiadomość z Awareness News Service
Contact: Joe Vitale
Telefon: 512-847-3414
Do natychmiastowego opublikowania
Żona, matka, bizneswoman pozywa swojego prawnika – i wygrywa!
Odtajnia sekrety chronienia się przed nadużyciami prawników w swojej
nowej, zaskakującej książce (Laguna Beach, CA, July 7, 1995)
Janice Tucker Hedlund zastanawia się, dlaczego sądy są zamykane na noc
i prawnicy muszą iść do domu.
„Wspólnie z mężem, przez osiem lat byliśmy zaangażowani w sprawy
sądowe.” - pisze Hedlund w swojej nowej książce "Pomocy! Zatrudniłam
prawnika!" („Help! I've Hired a Lawer!”) (dostępnej za 14.95 dol.