X


Każdy jest innym i nikt sobą samym.

Pragn� oni
monopolu, kt�ry by wyeliminowa� wszystkich rywali i
zniszczy� system wolnorynkowy. (John D. Rockefeller
senior powiedzia� kiedy� podobno, �e rywalizacja to
grzech.)
S� dwa sposoby eliminowania rywalizacji. Jedn� Mao-
Tse-Tung okre�li� jako wolno��, kt�ra bierze si� z lufy
karabinu. Bardziej przemy�lnym sposobem, a tak�e
bardziej trwa�ym, jest ustanowienie prawa, kt�re
zawsze b�dzie o sobie m�wi� g�rnolotnie, a generalnie
podyktuj� je ludzie zajmuj�cy si� mi�dzynarodowymi
finansami. Poprzez fuzje, przejmowanie
przedsi�biorstw i wywo�ywanie strachu przed
bankructwem oraz na wiele innych sposob�w
eliminuje si� rywalizacj� tak d�ugo, a� nieliczna,
uprzywilejowana elita przejmie kontrol� nad �wiatem.
W du�ej mierze to ju� si� sta�o. Elita �wiadomie
manipuluje poziomem inflacji, systemem podatkowym
oraz masowym bezrobociem, co prowadzi do anarchii.
Chrystus po�ci� przez czterdzie�ci dni zanim rozpocz��
sw� publiczn� dzia�alno��. Po czterdziestu dniach
diabe� wzi�� Go na wysok� g�r� i ukaza� Mu wszystkie
kr�lestwa �wiata m�wi�c: �Dam Ci to wszystko, je�li
upadniesz i oddasz mi pok�on�. Jak ka�dy
chrze�cijanin wie, Chrystus odpar�: �Id� precz,
szatanie�. Wygl�da na to, �e szatan w ostatnich
czasach wzi�� ow� elit� na wysok� g�r� i ukaza� jej
wszystkie kr�lestwa �wiata powtarzaj�c to, co ju�
zaproponowa� Panu Jezusowi, jednak tym razem elita
odda�a mu pok�on i wzie�a od diab�a szylinga, czy
jakikolwiek jest symbol jego w�adzy, a szatan spe�ni�
sw� obietnic�.
Chrystus by� �agodny, dobry i przebaczaj�cy dla
najwi�kszych grzesznik�w pod warunkiem, �e
�a�owali za swe grzechy, ale by� te� czas, gdy tak si�
rozgniewa�, �e sporz�dzi� sobie bicz i wygna�
przekupni�w ze �wi�tyni. Czy by� to czyn
symboliczny? Spiskowcy maj� obecnie totaln� w�adz�
nad �wiatowymi zasobami pieni�nymi. Mog�
doprowadzi� do inflacji lub deflacji, wedle swego
upodobania. Obie drogi prowadz� do tego samego
rezultatu � kryzysu, milion�w bezrobotnych, �wiata
bez nadziei. W czasach, gdy wszystko wykonywano
r�cznie, w z�otym wieku chrze�cija�stwa, m�wi�o si�,
�e �ycie to ci�g �wi�t przerywanych prac�. Kiedy teraz
maszyna mo�e wykona� prac� pi��dziesi�ciu ludzi,
miliony s� potrzebuj�ce mimo otaczaj�cego ich
bogactwa. W�adza elity jest niemal absolutna. Wed�ug
prof. Quigley�a elita owa chce kontrolowa� wszystkie
bogactwa naturalne oraz produkcj� i dystrybucj� d�br,
a to oznacza kontrol� nad lud�mi. Upa�stwowienie czy
uspo�ecznienie wszystkiego w kraju r�wne jest
osi�gni�ciu celu przez jedno poci�gni�cie pi�ra.
Elita chce zcentralizowa�, zcentralizowa� i jeszcze raz
zcentralizowa� wszelkie podejmowanie decyzji tak by
to ona podejmowa�a decyzje, b�d�c na samej g�rze.
Odpowiedzi� na to jest decentralizacja, decentralizacja
i jeszcze raz decentralizacja, dop�ki ludzie w
najmniejszej nawet miejscowo�ci nie b�d� mogli
troszczy� si� o w�asne sprawy. Papie�e w swych
encyklikach nazywaj� to zasad� zale�no�ci.
Komunizm wi�c, b�d�c z�em w swej istocie, pot�piany
przez kolejnych papie�y od 1846 r., nie mo�e by�
nigdy odpowiedzi� na liczne i z�o�one spo�eczne
problemy narod�w �wiata. �Gdyby, jak twierdzi
humanizm (zachodnia odmiana marksizmu)
cz�owiek narodzi� si� tylko po to, by by�
szcz�liwym, nie urodzi�by si� wtedy �eby umrze�.
A skoro jego cia�o skazane jest na �mier�, jego
zadanie na ziemi musi by� duchowe: nie jest nim
ca�kowite zaabsorbowanie codziennym �yciem, ani
poszukiwanie najlepszych sposob�w zdobywania
d�br materialnych, a nast�pnie beztroskie ich
konsumowanie. Musi to by� wype�nianie ci�g�ego,
powa�nego obowi�zku, tak by podr� �ycia mog�a
sta� si� do�wiadczeniem moralnego wzrostu: by
cz�owiek ko�cz�c �ycie by� lepszy ni� na jego
pocz�tku. To jest imperatyw, aby powt�rnie oceni�
skal� zwyk�ych ludzkich warto�ci: jej obecny brak
poprawno�ci jest zdumiewaj�cy. Niemo�liwe, by
ocena osi�gni�� mia�a by� zredukowana do pytania
o wysoko�� dochod�w� Jedynie poprzez ochocze
wykszta�cenie w sobie akceptowanej i spokojnej
pow�ci�gliwo�ci ludzko�� mo�e wznie�� si� ponad
�wiatowy nurt materializmu�. � Aleksander
So��enicyn w Harvardzie, 1978 roku.
ROZDZIA� VI
PRZEJ�CIE ROSJI
Nie ma proletariackiego ani nawet komunistycznego
ruchu, kt�ry nie dzia�a�by w interesie narzuconym
przez pieni�dze, w kierunku wskazanym przez
pieni�dze i w czasie, na kt�ry pieni�dze zezwalaj� � a
przy tym ideali�ci z kr�g�w przyw�dczych nie �ywi�
�adnych podejrze� co do tego faktu
Oswald Spengler,
The Decline of the West (Upadek Zachodu)
Wielu powa�nych badaczy historii utrzymuje, �e do I
wojny �wiatowej dosz�o w celu uzyskania
geograficznego oparcia komunizmu w Rosji.
Przypuszczaln� przyczyn� wybuchu wojny by� zamach
na arcyksi�cia. Gdy dzi� zabity zostaje kr�l czy biedak,
sprawiedliwo�� �ciga zab�jc� i stara si� doprowadzi�
do tego, by zap�aci� za sw�j post�pek. Zamiast tego w
latach 1914-1918 55 milion�w ludzi zgin�o,
cierpienia ich rodzin i przyjaci� pozostaj�
niezmierzone, stracony zosta� kwiat ludno�ci Europy, a
wszystko przez zabicie jednego cz�owieka. Absurdem
jest wierzy�, �e by�a to przyczyna wojny. Na pocz�tku
1917 roku wygl�da�o na to, �e wojna stanie w
martwym punkcie, �e nast�pi� pertraktacje pokojowe i
nikt nie zostanie zwyci�zc�. Ale nie pozwolono na to,
poniewa� w�wczas komunizm nie m�g�by zaistnie� w
Rosji.
Kluczem do narzucenia Rosji komunizmu by�o
w��czenie do wojny Ameryki. Trudne to by�o zadanie,
gdy� 90% zwyk�ych ludzi w Ameryce nie chcia�o mie�
nic wsp�lnego z Europ� i jej wojnami.
W roku 1916 w USA odbywa�a si� kampania
prezydencka. Zwyci�zca, Woodrow Wilson, mia� tylko
jedno wyj�cie. Ludzie pisz�cy dla niego przem�wienia
o�wiadczyli, �e: �B�dzie on trzyma� nas z dala od
wojny w Europie� i, oczywi�cie, wygra� z hukiem.
Przeci�tni wyborcy nie wiedzieli jednak, �e wszystko
by�o ju� przygotowane do w��czenia Ameryki do
wojny. U�yto podst�pu � pretekstem by�o zatopienie
�Lusitanii� u wybrze�y Cork, kiedy to zgin�o wielu
Amerykan�w. Co dziwne, �Lusitania� zaton�a dwa

Tematy

Drogi użytkowniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.

 Tak, zgadzam się na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerów w celu dopasowania treści do moich potrzeb. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

 Tak, zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerów w celu personalizowania wyświetlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych treści marketingowych. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać poprzez opcję: "Twoje zgody", dostępnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usunięcie "cookies" w swojej przeglądarce dla powyżej strony, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.